Uprzejmie informujemy, że na stronie internetowej Centrum została uruchomiona aplikacja Asystent Pacjenta. Jest to platforma komunikacji internetowej pomiędzy pacjentami a rejestracją medyczną szpitala. Dzięki skorzystaniu z nowej aplikacji pacjent ma szereg możliwości, do których należą: łatwy kontakt z rejestracją, możliwość umówienia i odwołania wizyty w poradni i przychodni poz, zarejestrowanie skierowania do szpitala, kontakt przez przygotowane formularze, szybki dostęp do informacji na stronie szpitala, a już wkrótce złożenia zamówienia na receptę w przychodni poz.
Asystent Pacjenta to rozwinięcie funkcjonującego już w szpitalnej rejestracji call center o dodatkowy kanał komunikacji internetowej. Dotychczas pracownicy rejestracji jedynie odbierali telefony pacjentów, od teraz kontakt z nimi jest możliwy poprzez korzystanie z Asystenta Pacjenta.
Dzięki możliwościom Asystenta Pacjenta pacjenci mogą zgłosić swoją sprawę, mając pewność, że w stosukowo w krótkim czasie uzyskają potrzebne informacje lub ich sprawa zostanie przekierowana do właściwego pracownika. Asystent Pacjenta będzie stale udoskonalany w zależności od zgłaszanych ze strony pacjentów potrzeb. Zależy nam na opinii pacjentów, dlatego zachęcamy do podzielania się swoimi wrażeniami w zakładce Zostaw opinię.