Anna Cybulska
e-mail: biurozarzadu@cmkarpacz.pl
tel. 530 485 463
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Centrum Medyczne Karpacz S.A.
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o którym mowa w ust. 1, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),
3) monitorowanie działalności Centrum Medycznego Karpacz S.A. w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
4) realizowanie innych obowiązków określonych przepisami.
Zadania, o których mowa powyżej Koordynator ds. Dostępności wykonuje przy współpracy pracowników Centrum Medycznego Karpacz.
Wniosek o zapewnienie dostępności w Centrum Medycznym Karpacz S. A.
Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami lub przedstawicielem ustawowym takiej osoby i widzisz, że w naszej placówce są bariery architektoniczne lub informacyjno-komunikacyjne możesz złożyć wniosek o zapewnienie dostępności.
Złożenie wniosku
Możesz wykorzystać wniosek o zapewnienie dostępności, który przygotowaliśmy albo napisać go samodzielnie. Podaj w nim:
- Twoje dane kontaktowe,
- adres placówki, w której masz utrudniony dostęp do informacji
- rodzaj bariery, która utrudnia lub uniemożliwia dostępność
- sposób, w jaki możemy Ci zapewnić dostępność
- sposób, w jaki możemy się z Tobą skontaktować.
Pobierz wniosek o zapewnienie dostępności w Centrum Medycznym Karpasz S.A.
Wniosek możesz złożyć:
- e-mailem na adres: biurozarzadu@cmkarpacz.pl
- listownie na adres: ul. Myśliwska 13, 58-540 Karpacz
W jakim czasie zapewnimy Ci dostępność
Twój wniosek powinniśmy zrealizować do 14 dni od jego złożenia.
Jeśli nie będziemy w stanie zrobić tego w tym czasie, poinformujemy Cię o tym i wyjaśnimy dlaczego.
Maksymalny czas na to, abyśmy zapewnili Ci dostępność, to 2 miesiące.
Jeśli nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępności w sposób zgodny z wnioskiem, poinformujemy Cię o tym i zaproponujemy alternatywne rozwiązanie.
Jak możesz się odwołać
Gdy nie zapewnimy wnioskowanej dostępności na obowiązujących warunkach, masz prawo złożyć skargę do Prezesa Zarządu PFRON – w terminie 30 dni od upływu terminów na zapewnienie dostępności.
Postawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240).