Witamy w strefie on-line Centrum Medycznego Karpacz.
Zapraszamy do korzystania z nowego rozwiązania mającego na celu ułatwienia naszym Pacjentom dostępu do usług Centrum Medycznego Karpacz.
Zachęcamy do założenia konta Pacjenta w MPI, co pozwoli na:
- internetową rejestrację na porady/teleporady w Przychodniach POZ oraz komercyjne wizyty lekarskie w poradniach specjalistycznych
- zmianę terminów umówionych wizyt
- dostęp do wyników badań laboratoryjnych
- dostęp do wybranej dokumentacji medyczne
Aktualnie trwają prace dotyczące możliwości rejestracji do poradni specjalistycznych w ramach umowy z NFZ.
Nowe rozwiązania systemu MPI to przede wszystkim
- oszczędność czasu
- łatwy dostęp do rejestracji na wizyty lekarskie
- szybki dostęp do wyników badań laboratoryjnych
Jak uzyskać dostęp do MPI?
Aby uzyskać dostęp do MPI należy założyć konto Pacjenta.
Konto można założyć:
- osobiście - w Rejestracji każdej placówki Centrum Medycznego Karpacz SA.
Pracownik Rejestracji po zweryfikowaniu tożsamości oraz sprawdzeniu danych znajdujących się w systemie komputerowym Centrum, przeprowadzi krótką procedurę rejestracji, po której Pacjent otrzyma indywidualne hasło dostępu.
Pierwsze hasło logowania do systemu MPI jest generowane automatycznie podczas wizyty w placówce Centrum. Składa się ono z 8 znaków. Zalecana jest zmiana wygenerowanego hasła przez Pacjenta. - samodzielnie - poprzez stronę internetową https://mpi.cmkarpacz.pl.
Pobierz instrukcje założenia konta w MPI.
W celu aktywacji samodzielnie założonego konta należy skontaktować się telefonicznie z Rejestracją w dowolnej placówce Centrum.
Aktualnie trwają prace nad usprawnieniem procesu autoryzacji poprzez Profil Zaufany.
Każda osoba zakładająca konto, w momencie jego autoryzacji zostanie poproszona o wyrażenie zgody na powiadomienia drogą elektroniczną (sms, e-mail) o planowanych wizytach.
Jak zalogować się do MPI?
Aby zalogować się do systemu należy wejść na stronę https://mpi.cmkarpacz.pl i wprowadzić:
- adres e-mail jako login
- hasło dostępu składające się z 8 znaków
W przypadku osób zakładających konto osobiście w Rejestracji - dla bezpieczeństwa danych zalecamy:
- zmianę hasła nadanego podczas zakładania konta w placówce Centrum
- regularną zmianę hasła raz w miesiącu
Jak korzystać z MPI?
Po zalogowaniu, aby rozpocząć korzystanie z systemu, należy wybrać odpowiednią zakładkę:
1. Rezerwacje – rezerwacja wizyty w Przychodni POZ (porada/teleporada) lub w poradni specjalistycznej (wizyta komercyjna).
Aktualnie trwają prace dotyczące możliwości rejestracji do poradni specjalistycznych w ramach umowy z NFZ.
Zakładka ta umożliwia rezerwację terminu udzielania usługi medycznej, zmianę tego terminu, anulowanie rezerwacji oraz podgląd liczby rezerwacji Pacjenta.
Umawiając wizytę należy wybrać:
- rodzaj porady - np. porada alergologiczna komercyjna
- lekarza
System automatycznie podpowiada pierwszy wolny termin. Jeśli ten termin jest nieodpowiedni należy wybrać kolejny możliwy.
W przypadku kiedy danej specjalizacji nie ma na liście lub pojawią się wątpliwości, którą z nich wybrać, należy skontaktować się z Rejestracją wybranej placówki.
Standardowo, dzień przed zaplanowanym terminem wizyty, Pacjent otrzyma za pośrednictwem sms lub e-mail przypomnienie dotyczące umówionej wizyty.
2. Świadczenia
- Badania– podgląd wybranych wyników badań laboratoryjnych wykonanych po 01.02.2021r. W przypadku wystąpienia trudności w dostępie do wyników badań laboratoryjnych należy przejść do zakładki DOKUMENTACJA MEDYCZNA i otworzyć pliki zaczynające się od oznaczenia LZ.
- Dokumentacja medyczna - wybrane elementy dokumentacji medycznej.
3. Konto (adres e-mail → KONTO → Dzieci/Podopieczni)
- Konto - aktualizacja danych dotyczących konta użytkownika oraz możliwość jego usunięcia.
- Moje dane - aktualizacja danych adresowych.
- Dzieci, podopieczni, opiekunowie - dodanie do konta użytkownika dzieci lub podopiecznych.
MPI umożliwia użytkownikowi dołączenie do konta dzieci lub podopiecznych, dzięki czemu użytkownik może np. umawiać i odwoływać wizyty lub przeglądać wyniki badań dołączonych osób.
Aby korzystać z tej opcji, użytkownik musi dopisać do swojego konta dzieci lub podopiecznych korzystając z odpowiednich zakładek.
Dopisanie do konta użytkownika dziecka lub podopiecznego w momencie zakładania konta, pozwoli na jednoczesną autoryzację wszystkich kont przez pracownika Rejestracji.
Jeżeli dodanie do konta dziecka lub podopiecznego nastąpiło już po aktywacji konta, należy skontaktować się telefonicznie z wybraną placówką Centrum w celu autoryzacji konta dziecka lub podopiecznego.
Jak uzyskać pomoc?
Szczegóły dotyczące poruszania się po systemie MPI dostępne są w zakładce POMOC lub pod numerami telefonów do naszych placówek:
- Centrum Medyczne Karpacz SA, ul. Myśliwska 13, Karpacz, tel. +48 883 358 135, 883 358 138
- Przychodnia POZ Karpacz, ul. Konstytucji 3 Maja 71, Karpacz, tel. +48 883 358 171, 883 358 172
- Przychodnia POZ ORLE, ul. Cieplicka 83a, Jelenia Góra, tel. +48 883 358 201, 883 358 210
- Poradnie MEDICTA, ul. Wolności 140, Jelenia Góra, tel. +48 883 358 100, 883 358 110