Konto Pacjenta - Medyczny Portal Informacyjny (MPI)

Witamy w strefie on-line Centrum Medycznego Karpacz.

Zapraszamy do korzystania z nowego rozwiązania mającego na celu ułatwienia naszym Pacjentom dostępu do usług Centrum Medycznego Karpacz.

Zachęcamy do założenia konta Pacjenta w MPI, co pozwoli na:

  • internetową rejestrację na porady/teleporady w Przychodniach POZ oraz komercyjne wizyty lekarskie w poradniach specjalistycznych
  • zmianę terminów umówionych wizyt
  • dostęp do  wyników badań laboratoryjnych
  • dostęp do wybranej dokumentacji medyczne

Aktualnie trwają prace dotyczące możliwości rejestracji do poradni specjalistycznych w ramach umowy z NFZ.

Nowe rozwiązania systemu MPI to przede wszystkim

  • oszczędność czasu 
  • łatwy dostęp do rejestracji na wizyty lekarskie
  • szybki dostęp do wyników badań laboratoryjnych

Jak uzyskać dostęp do MPI?

Aby uzyskać dostęp do MPI należy założyć konto Pacjenta.

Konto można założyć:

  • osobiście  - w Rejestracji każdej placówki Centrum Medycznego Karpacz SA. 

    Pracownik Rejestracji po zweryfikowaniu tożsamości oraz sprawdzeniu danych znajdujących się w systemie komputerowym Centrum, przeprowadzi krótką procedurę rejestracji, po której Pacjent otrzyma indywidualne hasło dostępu.

    Pierwsze hasło logowania do systemu MPI jest generowane automatycznie podczas wizyty w placówce Centrum. Składa się ono z 8 znaków. Zalecana jest zmiana wygenerowanego hasła przez Pacjenta.

  •  samodzielnie - poprzez stronę internetową https://mpi.cmkarpacz.pl.

Pobierz instrukcje założenia konta w MPI.

W celu aktywacji samodzielnie założonego konta należy skontaktować się telefonicznie z Rejestracją w dowolnej placówce Centrum.

Aktualnie trwają prace nad usprawnieniem procesu autoryzacji poprzez Profil Zaufany.

Każda osoba zakładająca konto, w momencie jego autoryzacji zostanie poproszona o wyrażenie zgody na powiadomienia drogą elektroniczną (sms, e-mail) o planowanych wizytach.

Jak zalogować się do MPI?

Aby zalogować się do systemu należy wejść na stronę https://mpi.cmkarpacz.pl i wprowadzić:

  • adres e-mail jako login
  • hasło dostępu składające się z 8 znaków

W przypadku osób zakładających konto osobiście w Rejestracji - dla bezpieczeństwa danych zalecamy: 

  • zmianę hasła nadanego podczas zakładania konta w placówce Centrum
  • regularną zmianę hasła raz w miesiącu

Jak korzystać z MPI?

Po zalogowaniu, aby rozpocząć korzystanie z systemu, należy wybrać odpowiednią zakładkę:

1.    Rezerwacje – rezerwacja  wizyty w  Przychodni POZ (porada/teleporada) lub w poradni specjalistycznej (wizyta komercyjna). 

Aktualnie trwają prace dotyczące możliwości rejestracji do poradni specjalistycznych w ramach umowy z NFZ.

Zakładka ta umożliwia rezerwację terminu udzielania usługi medycznej, zmianę tego terminu, anulowanie rezerwacji oraz podgląd liczby rezerwacji Pacjenta.

Umawiając wizytę należy wybrać:

  • rodzaj porady  - np. porada alergologiczna komercyjna
  • lekarza

System automatycznie podpowiada pierwszy wolny termin. Jeśli ten termin jest nieodpowiedni należy wybrać kolejny możliwy.

W przypadku kiedy danej specjalizacji nie ma na liście lub pojawią się wątpliwości, którą z nich wybrać, należy skontaktować się z Rejestracją wybranej placówki.

Standardowo, dzień przed zaplanowanym terminem wizyty, Pacjent otrzyma za pośrednictwem sms lub e-mail przypomnienie dotyczące umówionej wizyty.

2.    Świadczenia

  • Badania– podgląd  wybranych wyników badań laboratoryjnych wykonanych po 01.02.2021r. W przypadku wystąpienia trudności w dostępie do wyników badań laboratoryjnych należy przejść do zakładki DOKUMENTACJA MEDYCZNA i otworzyć pliki zaczynające się od oznaczenia LZ.
  • Dokumentacja medyczna - wybrane elementy dokumentacji medycznej.  

3.    Konto (adres e-mail → KONTO → Dzieci/Podopieczni)

  • Konto - aktualizacja danych dotyczących konta użytkownika oraz możliwość jego usunięcia.
  • Moje dane -  aktualizacja danych adresowych.
  • Dzieci, podopieczni, opiekunowie - dodanie do konta użytkownika dzieci lub podopiecznych.

    MPI umożliwia użytkownikowi dołączenie do konta dzieci lub podopiecznych, dzięki czemu użytkownik może np. umawiać i odwoływać wizyty lub przeglądać wyniki badań dołączonych osób.

    Aby korzystać z tej opcji, użytkownik musi dopisać do swojego konta dzieci lub podopiecznych korzystając z odpowiednich zakładek.

    Dopisanie do konta użytkownika dziecka lub podopiecznego w momencie zakładania konta, pozwoli na jednoczesną autoryzację wszystkich kont przez pracownika Rejestracji.  

    Jeżeli dodanie do konta dziecka lub podopiecznego nastąpiło już po aktywacji konta, należy skontaktować się telefonicznie z wybraną placówką Centrum w celu autoryzacji konta dziecka lub podopiecznego.

Jak uzyskać pomoc?

Szczegóły dotyczące poruszania się po systemie MPI dostępne są w zakładce POMOC lub pod numerami telefonów do naszych placówek:

  • Centrum Medyczne Karpacz SA, ul. Myśliwska 13, Karpacz, tel. +48 883 358 135, 883 358 138
  • Przychodnia POZ Karpacz, ul. Konstytucji 3 Maja 71, Karpacz, tel. +48 883 358 171, 883 358 172
  • Przychodnia POZ ORLE, ul. Cieplicka 83a, Jelenia Góra, tel. +48 883 358 201, 883 358 210
  • Poradnie MEDICTA, ul. Wolności 140, Jelenia Góra, tel. +48 883 358 100, 883 358 110