Polityka Jakości

Nadrzędnym celem Centrum Medycznego Karpacz S.A. jest świadczenie usług medycznych w zakresie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji dzieci, młodzieży i osób dorosłych z terenu całej Polski w sposób kompleksowy i profesjonalny.

Misja Centrum:
Pomagamy odzyskać radość życia pacjentom i ich rodzinom

 

Politykę Jakości realizujemy poprzez

  • stworzenie komfortowego otoczenia dla pacjenta
  • przewidywanie i zaspokajanie potrzeb zdrowotnych pacjentów i zwiększenie dostępności do usług medycznych przy optymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów
  • świadczenie kompleksowych usług medycznych oraz opiekę nad pacjentem na poszczególnych etapach leczenia
  • ciągłe doskonalenie i stosowanie metod diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych w oparciu o korzystanie z nowoczesnego sprzętu medycznego
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników oraz pozyskiwanie wysokowykwalifikowanej kadry
  • monitorowanie i doskonalenie struktury organizacyjnej szpitala
  • doskonalenie organizacji pracy w celu optymalnego wykorzystania zasobów personalnych, materialnych i finansowych
  • analizę potrzeb i oczekiwań pacjentów i pracowników poprzez monitorowanie ich satysfakcji
  • stosowanie technologii i rozwiązań sprzyjających ochronie środowiska
  • obniżanie kosztów bez uszczerbku na jakości

Cele strategiczne Centrum

  • tworzenie stabilnej i nowoczesnej placówki realizującej świadczenia zdrowotne na najwyższym możliwym poziomie
  • kompleksowy rozwój w obszarze usług rehabilitacyjnych
  • zapewnienie wykwalifikowanej kadry medycznej i personelu pomocniczego
  • utrzymanie stabilności finansowej
  • rozwój nowoczesnej i kompleksowej infrastruktury
  • doskonalenie jakości i zapewnienie bezpieczeństwa świadczonych usług

Dążąc do wypełnienia założeń Polityki Jakości Zarząd deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu w utrzymaniu i ciągłym doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością dla zapewnienia pacjentom jak najlepszych warunków leczenia i opieki.

Pracownicy Centrum są odpowiedzialni za jakość wykonywanej pracy oraz pozostają zobowiązani do realizacji Polityki Jakości i wykazywania inicjatywy w zakresie doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.

Zarząd Centrum zapewnia warunki i niezbędne zasoby do realizacji założeń przyjętej Polityki Jakości. Ocena realizacji Polityki Jakości jest dokonywana podczas przeglądu zarządzania.