Nadrzędnym celem Centrum Medycznego Karpacz S.A. jest świadczenie usług medycznych w zakresie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji dzieci, młodzieży i osób dorosłych z terenu całej Polski w sposób kompleksowy i profesjonalny.
Misja Centrum:
Pomagamy odzyskać radość życia pacjentom i ich rodzinom
Politykę Jakości realizujemy poprzez
- stworzenie komfortowego otoczenia dla pacjenta
- przewidywanie i zaspokajanie potrzeb zdrowotnych pacjentów i zwiększenie dostępności do usług medycznych przy optymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów
- świadczenie kompleksowych usług medycznych oraz opiekę nad pacjentem na poszczególnych etapach leczenia
- ciągłe doskonalenie i stosowanie metod diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych w oparciu o korzystanie z nowoczesnego sprzętu medycznego
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników oraz pozyskiwanie wysokowykwalifikowanej kadry
- monitorowanie i doskonalenie struktury organizacyjnej szpitala
- doskonalenie organizacji pracy w celu optymalnego wykorzystania zasobów personalnych, materialnych i finansowych
- analizę potrzeb i oczekiwań pacjentów i pracowników poprzez monitorowanie ich satysfakcji
- stosowanie technologii i rozwiązań sprzyjających ochronie środowiska
- obniżanie kosztów bez uszczerbku na jakości
Cele strategiczne Centrum
- tworzenie stabilnej i nowoczesnej placówki realizującej świadczenia zdrowotne na najwyższym możliwym poziomie
- kompleksowy rozwój w obszarze usług rehabilitacyjnych
- zapewnienie wykwalifikowanej kadry medycznej i personelu pomocniczego
- utrzymanie stabilności finansowej
- rozwój nowoczesnej i kompleksowej infrastruktury
- doskonalenie jakości i zapewnienie bezpieczeństwa świadczonych usług
Dążąc do wypełnienia założeń Polityki Jakości Zarząd deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu w utrzymaniu i ciągłym doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością dla zapewnienia pacjentom jak najlepszych warunków leczenia i opieki.
Pracownicy Centrum są odpowiedzialni za jakość wykonywanej pracy oraz pozostają zobowiązani do realizacji Polityki Jakości i wykazywania inicjatywy w zakresie doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.
Zarząd Centrum zapewnia warunki i niezbędne zasoby do realizacji założeń przyjętej Polityki Jakości. Ocena realizacji Polityki Jakości jest dokonywana podczas przeglądu zarządzania.