Z przyjemnością informujemy, iż w czerwcu tego roku Centrum Medyczne Karpacz SA uzyskało po raz kolejny certyfikat ISO 9001, który jest potwierdzeniem, iż system zarządzania jakością jest zgodny z wymaganiami normy, a usługi świadczone w naszym szpitalu są usługami na poziomie najwyższej jakości.
Uzyskanie certyfikatu jest wynikiem przeprowadzonego w Centrum audytu recertyfikacyjnego, podczas którego ocenie zostały poddane świadczenia medyczne udzielane w trybie stacjonarnym i ambulatoryjnym w zakresie alergologii, pulmonologii, laryngologii, kardiologii, gastroenterologii, okulistyki oraz rehabilitacji leczniczej, diagnostyki medycznej i podstawowej opieki zdrowotnej.
Centrum posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania jakością. Pierwszy audyt certyfikacyjny został przeprowadzony w 2003r. i od tej pory system zarządzania jakością jest ciągle doskonalony. Na przestrzeni ostatnich 13 lat udało się nam m.in.:
- spełniać wymagania pacjenta zgodnie z przepisami prawa,
- zwiększyć świadomość i zaangażowanie personelu w kwestie bezpieczeństwa i praw pacjenta,
- zidentyfikować i nadzorować wszystkie procesy w szpitalu,
- poprawić organizację pracy,
- podnieść kwalifikacje personelu,
- poprawić komunikację w szpitalu,
- poprawić wizerunek szpitala,
- ciągle poszerzać ofertę usług medycznych,
- obniżyć koszty funkcjonowania szpitala.
Kolejnym etapem w zakresie zarządzania jakością jest rozpoczęte już przygotowanie się Centrum do wdrożenia wymagań nowej normy ISO 9001:2015.
Mając na uwadze dobro pacjentów i ich zadowolenie z naszych usług ciągle doskonalimy funkcjonowanie szpitala, organizację pracy i wiele innych obszarów tak, aby świadczone przez nas usługi spełniały wymagania i oczekiwania pacjentów.